skvallernatt

Ang. några tidigare inlägg

Igår när vi gått runt Långsjön(!) satte vi oss och vilade vid Stubbängsparken , till en början var det tjill - men det utvecklades till en skvallernatt
Lite skvaller då:
S är en riktig dramaqueen/king och går människor bakom ryggen på ett egendomligt sätt , och har blivit mer som - PS(?!)
F mår psykiskt dåligt, precis som A
M har blivit en riktig diva och drar till sig människor och saker som en magnet
K har börjat tappa greppet och är på väg att förlora ***
C har börjat dricka obehagligt mycket - igen



Sen har vi min dröm jag drömde .. Som vanligt körde jag min bil som taket flyger av på då och då , denhär gången körde jag på en gata(?) där mina nära och kära (levande som döda) stod och tittade på mig och jag såg upplevelser jag varit med om i mitt liv .. Jag försökte stanna bilen , men det gick inte .. Så jag körde förbi allt och in i en svart tunnel .. Det var läskigt !

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

och vems fel är det att C har börjat dricka mkt igen?

2007-08-06 @ 10:34:29
Postat av: A

inte är det mitt iallafall .


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack