tidsbrist

Nu har jag varit hos Sofie och bytt lite saker, det var väldigt roligt eftersom alla hitta flera saker de ville ha (som vanligt med andra ord) .
De byttes allt från Friis&Company väskor till Gina Tricot tröjor till Burberry väskor. Själv fick jag med mig Burberryn hem, haha - jag bytte den mot en svart-rosa Friis väska...

Sen en liten sak till alla som har enfärgade "tråkiga" tröjor m.m. Att sätta på tygmärken(!) kan piffa upp vilken tröja som helst.. Plus att den blir mer personlig, kanske kan vara något att ge bort i present?

image140

 Appropå presenter, Pk fyller år om 22 dagar om jag minns rätt .. Får väl börja spara pengar så jag kan köpa en present . Sen har ju mitt armband från Cocoo anlänt till posten, måste bara få tid att gå och hämta den.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: SB

mjau, 22 är helt rätt ;D

Postat av: A

haha, är jag grym eller xD

2007-08-03 @ 13:51:09
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack