TORSK & TALLRIKSMODELLEN

Delade en latte och en bagel med Emma idag efter skolan - jag hade inga pengar..de börjar bli standard nu.
Trevligt var det iallafall, och jag fick äntligen prata ut massa. Fick också höra en del saker, både bra och irriterande. Men seriöst börjar det kännas lite off att disskutera de förflutna (då menar jag inte de
 senaste veckaorna, utan månaderna
). Förlåt, de va dumt att nämna det..

På kvällen åkte jag ut till stallet där jag träffade Camilla, Sofie, Willy m.fl. så de var inte bara torsk(!)
Imorgon blir det bla idrott&hälsa, då kanske man får lära sig varför man ska använda sig utav tallriksmodellen.
Juste ! Det skulle vara någon slags diagnos i Svenska A också, men svenska är ändå rätt "roligt" så jag hoppas att det går bra.

image192
(bild från min och Sofies rosa girlylicious kväll)



Planerna för imorn kväll, ja jag och Pernie ska ju våldgästa den okända killen i Barkarby!
See you there  ..


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: annie

jag gillade tallriks modellen med choklad! :)

Postat av: A

visst är den härlig ;)

2007-09-01 @ 19:56:45
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack