Dagen efter/dagen före

Idag unnade jag mig själv en sovmorgon. Riktigt härligt måste jag säga.. Ikväll ska jag träffa Sofie och Anna, vi ska titta på film. Sofie står just nu i duschen, så vi lär väl ses vid elva eller något. Mycket passande eftersom vi ska vara i stallet senast klockan nio imorgon. På morgonen!? Hallå, alla mänskliga varelser förstår väl att man inte vill gå upp vid 7 på jullovet för att åka till ett kallt stall? Nej, tydligen inte de i mitt stall. Usch !

Här kommer de tre superheta bilderna på Rojas - min spanska kusin. Enjoy !

  

You know you love me, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

ANNNNN!!!!!!!!!!!!!!!
DU KOMMER ÅNGRA DET DÄR!!!
the war has begun...^^

2007-12-26 @ 11:51:32
Postat av: A

Bring it on ;D


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack