Fucked up =)

Hello Pätsie here.:D
Ann är tyvärr borta på toaletten o tar en liten snabbis med maddelicious så jag tog över.!=)
I dag är madde på kåthumör like every day plus att hon är mean to me.! men vad gör de för lika glad är jag ändå..:P
Jag kan säga att jag o madde är fucked up to day.=)

Nu står de still i skallen på mej! jag kommer inte på vad jag ska skriva!?
i vilket fall så vill jag att vi ska sluta för jag o madde vill ut o röka! =) 
Madde tycker att hon är bäst,snyggast och vackrast.. elr!?
puss hej nu ska jag tagga!
ciao bella :P/ Pätsie"italia"abbate

P.s Ann är sötast

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: A

gööölligt baby

Postat av: A

LoL

2007-12-14 @ 20:24:37

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack