Prinsessan på ärten

Idag fick jag hem min nya säng, den är jätte mysig. Hur som helst var dagen fylld av blandade känslor, mest positiva. Jag har inte så mycket att skriva i min blogg längre, utan allt rullar på som det ska. Eller nej! Jag har världens största pengakris! Iss åker till Peking på onsdag och jag skulle skicka med henne pengar så hon kunde köpa något fint hon tror jag vill ha. Sen måste jag köpa julklappar (jag har köpt noll styckna), sen så är jag skyldig Mysan 300:- och min mamma typ 1400:-. Plus att jag måste köpa saker till mig själv, som en väska. Alla är trasiga/slitna - någon som vet hur man tjänar mycket pengar på kort tid (typ en dag).

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

sälj dig själv så kanske du tjänar någon krona iaf.. fast du är ju gratis ändå

2007-12-10 @ 22:59:12
Postat av: A

jasså det är jag? och vem är du då?

Postat av: Fanny

anonym: Pinsamma människa!
ann är inte gratis, hon är dyr&fin :)

2007-12-11 @ 19:38:57
Länk till din blogg: http://fannu.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, hora dig lite baby ;)

2007-12-12 @ 22:34:47
Länk till din blogg: http://invaliid.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack