Slitz och pannkaka

I lördags kväll var jag på krök hemma hos någon i Högdalen tillsammans med Alex, Chad, Pk och Rojas. Två killar från vår skola var också där. Det var inte så mycket till drag, men klart bättre än en hemma kväll.
Idag var jag på något slott och åt julbord, maten var väl okej men det är en plåga för mig när man ser mat som en tradition på det sättet. Jag gillar inte alls det här "speciella" man gör innan/runt jul.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Mitander

NU vart det lite knas va??
det var faktiskt tre stycken från våran skolan:P

2007-12-04 @ 19:15:48
Postat av: A

ja, men jag räknade ju upp ditt namn.. och sen va de TVÅ till :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack