(ingen rubrik)

Hej Hopp !
Idag har jag gått i skolan och de sög som vanligt, men när jag skulle åka hem så hade Emma inte slutat och den slynan hade nycklarna till cyklarna ! Jaa(!) jag cyklade till skolan idag, och jag ska aldrig göra om det säger jag bara xD
Men sen slutade ju hon och jag följde med henne in till där vi efter många omständigheter träffade Richard.. Han var väl sådär lite söt, men vi såg många andra Richard(s) där ute som inte var full lika..hrm..aa.
Aja..sen tog vi cyklarna och drog hemmåt, inte någon dag att hurra för direkt men.

Måste lägga in en bild, får så härliga sommar minnen;
 (klicka för större format)

Hajdå


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Fanny

Uppdatera! :D

2007-04-07 @ 21:40:25
Postat av: Ann

kejdå ;)

Postat av: julia

taffsnäs! (L)

2007-04-13 @ 16:20:50

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack