slut på glad-veckan..

..nu börjar klant-veckan. Japp idag har allt gått fel, inte på så sätt så att jag sitter här och grinar. Det hela började när jag skulle ha nyprov med Erik, ingen kunde hitta våra prov. Så där stod vi och väntade medan lärare sprang runt och letade som en galning (och ja Erik, hon verkar ha kondis).
Efter 15-20 minuter upptäcker dom att proven låg i en annan mapp, smaaart !
Så de börjar med en super kort provtid, sen har vi hemkunskap och jag slår huvudet i skåpen flera gånger om.. suck.
Sen ska jag tömma diskvattnet och häller hälften utav baljans vatten på Pk ( men å andra sidan klöste hon mig hårt på handen så vi är kvitt nu ). Sen skulle jag flytta allt skumm som var över diskho kanten, aa...jag får ju allt på mina skor och det blev jätte fula mörka prickar ! (som tur var gick dom bort sen)
Annars har dagen varit riktigt trevlig, lite tom och tråkig kanske men ändå.. våren är ju här, äntligen !

ciao

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

verkligen tur att äckel-vattnet torkade snabbt :)

2007-03-12 @ 16:06:58
Postat av: anno

hihi, ja visst var det (A)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack