girls just wanna have fun

God dag !
Idag har jag haft mitt prov i So - det gick väl .. sådär.
Sen så orienterade vi, och vi ( jag, emma & tesi ) var ju riktigt bra på det !
Min dag kan man jämföra med vädret, helt okej förutom i slutet då blixten slog ned - så nu har ni något att fundera över .. Hinner nog berätta lite inside info. först
Det ryktas om ett nytt svartsjuke drama - frosseri
Sen så har vi ju LMN som är lite pain in the ass, men den sötaste (z) kommer att lösa allt .. Det är jag säker på !
Har också hört att Fröken M. håller på att tappa greppet totalt, "stackarn" kanske åker dit till slut ändå.

förlåt - men jag har alltid rätt, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: vem?

LMN?

2007-05-09 @ 08:52:00
Postat av: ann

en gullig liten prick- som jag vet att du kommer att älska ..

Postat av: -.-

girls just wanna have fun ? hände det något den dan, eller är det kanske bara ett rykte ?

2007-05-20 @ 13:43:14
Postat av: ann

jag har ingen aning om vad det är, men jag är säker på att det är något ni vill veta .. sug

2007-05-20 @ 15:45:58
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack