Grattis Calle !

Skoldagen var helt najs ( för att vara en skoldag alltså ). Vi hade först 40min so/geografi då vi körde "hängagubbe" och gjorde frågetävling. Efter det redovisade jag mitt teknik arbete, de va rätt tråkigt eftersom alla skulle redovisa om samma sak. Men jag och Martin fick gå tidigare eftersom vi skulle vara matvärdar. Observera 'skulle'. För efter 5minuter smet vi iväg för att se kabarén igen - men vi fick en glass som tack iallafall, snällt.
Efter en timmes kabaré tittande slutade jag ( kvart i 1 ), WIHO !
Juste, Petter du har fått en liten fanclub xD men den är du fan värd.

Imorn är det fredag, härligt härligt. Ska vara ett tag med Anna och Natta efter skolan, sen får vi se vad det blir (:
1-0,A


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: henric valberg

vad har det här med calle att göra

2007-06-12 @ 22:38:01
Postat av: ann

ingenting? han fyllde år så jag tyckte ett grattis satt bra

Postat av: calle valberg

hence du är fan tappad bakom en vagn

2007-06-17 @ 03:10:05
Postat av: ann

här är vi snälla(:

2007-06-18 @ 13:06:31
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack