tjill

Var i skärholmen idag för att kopiera upp ett par nycklar åt mig, men då var det stängt ..
Så har lite problem imorn då jag börjar halv 10 och resten utav min kära familj drar vid halv 8 - då jag inte ens gått upp(!)

Hur som helst tillbringade jag kvällen hemma hos Sofie - vi gjorde inte speciellt mycket, snackade puppies och tjillade framför Tv:n med varsin gin & tonic .. eller man kunde ju alltid hopppats
Nu sitter jag fast vid min kära dator, fick precis veta att vårat No arbete ska vara inlämnat och klart imorn - oops!

Allt är så stressigt nu, vet inte hur jag ska hinna med allt i skolan - och med ridningen - och med allt som händer utanför det .. Om en månad är det lov iallafall, så skönt !
Och en liten fågel viskade i mitt öra att det vankas partey till skolavslutningen :D

Nej nu ska jag dra mig mot sängen, som inte har några ben längre .. stackars.
jag tar det jag vill ha, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

vad för partey, hos vem

2007-05-14 @ 17:57:53
Postat av: ann

tyvärr - anonyma kommentarer tas inte seriös :D
är säker på att du förlåter mig för det..


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack