Känslor

Jag är trött på att gråta..
Är det inte konstigt? Att man inte inser vad man har förns de är borta? En gång gillade jag en kille, han var hur perfekt som helst. Han sa att han älskade mig och jag hade starka känslor för honom också. Jag ville inte ljuga. Men i sånna situationer - ljuger jag för mig själv. Det är inget jag kontrollerar, utan det bara händer. Jag förträngde mina känslor ända tills han hittade en annan. Eller han kanske hade henne redan innan, vad vet jag. Inte förns veckor efter insåg jag vad jag förlorat. Någon som betytt mer än allt annat jag ville ha. Någon som jag verkligen älskat.
Är inte det konstigt? A

image246

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

menar du calle?

2007-11-27 @ 18:26:38
Postat av: pk

nej det gör hon inte

2007-11-27 @ 22:01:39
Postat av: Anonym

hon menar philip neumann

2007-11-28 @ 17:03:57
Postat av: .

men han har väl ingen ny tjej?

2007-11-28 @ 20:36:38
Postat av: A

calle och philip neumann? intressant intressant..


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack