USCH, SÅ ÄCKLIGA MÄNNISKOR DET FINNS!

.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: -

Äckligare än människor som du som har sex med langare bara för att få sprit.
Du äcklar mig.
Din sönderpökade fjortis, jag hoppas att alla kilalr du har antinge dumpar dig eller är otrogen mot dig (som har hänt väldigt ofta)
Jag tycker att du borde tänka efter snart varför ingen kille vill ha dig för mer än bara sex, vilket patetiskt liv.

2007-11-12 @ 13:42:48
Postat av: A

Ojojoj här är det någon som vet "allt", snacka om att vara helt besatt av mitt patetiska fjortis liv.

Postat av: M

OMG! stå för vad du tycker ditt cepe

2007-11-12 @ 22:17:40

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack