HB i mitt kaffe? Självklart inte!

På morgonen mötte jag Madde inne i stan, vi hinkade lite på donken innan vi drog till skolan. Där vart vi rädda för alla (såklart) och fick lite panik-ångest. Men sen när halva klassen smakat mitt kaffe så blev det lugnt. Niklas fick lite smått panik när han trodde det var hembränt i mitt kaffe(?), det är klart att jag inte har.

 N - Det är ju bara saft   *dricker* AHAAA !
-tio minuter senare-
N - Ann, seriöst.. vad var det i den där? Det var väl inte hembränt va? Eller något farligt?!



Hur som helst var skolan najs, bortsett från vissa saker - men det löser jag och Jossan.
När jag kom hem så loggade jag in på datan och åt lite mat. Blev osams(?) med Philip och sen åkte jag till stallet och red. Det gick sjukt bra, fattar inte .. Allt går bättre när jag är arg, ska nog förbli arg resten utav mitt liv. Då kanske allt går vägen? Vem vet.



Blir antagligen inget hemma hos Sofie på lördag eftersom ingen verkar kunna. Nu låter det som om jag ska ut med David och Pk?

Jossan när hon är som sötast!

image228

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jossan

amen fyfan, haha klockren eller vadå? :)

Postat av: A

klockren ;D

2007-10-20 @ 14:02:54
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack