Skratt & Tårar

Skoldagen var sjukt najs, blev sams med Philip och Natts sprang in i en kille i Fridhemsplan. Haha, det var sjukt roligt!

Sitter nu och tittar på AVF - americas funniest home videos - det är också roligt. Eller det brukar inte vara det, men eftersom jag är så skadeglad så att se folk ramla på tex. på cyklar som "ämnet" var idag - är ett rent nöje..
Imorgon har vi matteprov, jag längtar inte. Men det är ju fredag så det är väl bara att längta till kvällen. Ska kanske till Natts, men får se om Kim & CO får komma dit - eftersom jag skulle /ska vara med dem.


Kim när han är som fullast(?)

image229

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

äre så fula killar du är kompis med? haha

2007-10-19 @ 11:07:04
Postat av: A

Känner du dig snyggare utav att kommentera min kompis anonymt?
Kim är världens bästa, så din ytliga kommentar är bara onödig. Men tack för ditt intresse för min blogg, det värmer :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack