Snart är det helg !

På väg hem från skolan igår träffade jag min gamla äckliga matte lärare, usch !

Hur som helst var gårdagen bra, Philip, Kim och några andra var inte där - så dagen var faktiskt otroligt lugn och skön (inget illa menat pojkar).

Var i stallet igår och red på en hemsk hemsk häst, usch ! Träffade iallafall Iss, Elin och PK vilket gjorde mig väldigt glad. Alla var på bra humör och jag fick prata av mig lite..
Snart är det helg, yeeey !

Nu sitter jag på turism lektionen igen, det är tråkigt för jag fattar inte vad vi ska göra för något.
Imorse var det så stressigt så jag glömde min plånbok hemma med mitt matkort i, så nu måste jag äta på industri.
Den här dagen ser inte bra ut inte ..

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: S,

Var rider du?

2007-10-11 @ 16:28:17
Postat av: A

På Sundby i Huddinge


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack