Tävling imorgon !

Orkar inte anstränga mig med att skriva ett seriöst inlägg, slänger in en lista istället!

JAG ÄR:
Blyg:
Mycket sällan
Smart: När jag väl vill så - ja

Långsam: Beroende på vad ;)

Stressad: Näst intill hela tiden
Tålmodig: Nej, inte alls
Djup: Njae, beror lite på
Öppen: Oftast, men det finns en gräns för vad jag berättar.
Ärlig: Mot mina vänner, självklart !
Positiv: Ibland (läs humörsvägningar)
Rolig: Självklart

VÄNSKAP
JAG HAR:
Svikit en kompis:
Tyvärr ja, men det är inget som kommer att upprepas.
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Yees
Sovit med en killkompis: Jupps
Sovit med en tjejkompis: Jaa ..

Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Haha, det har hänt ett X antal gånger
En kompis som vet allt: Anna bland några

KÄRLEK
JAG HAR:
Blivit sårad:
Ja
Haft stadigt förhållande: Njae, inte speciellt
Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet
Gett någon ditt hjärta: Hon gav det till mig /Pernie
"Playat": Nej, eller båda var med på samma vilkor så ..
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nope

LIVET
Svart eller vitt:
Svart
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Skriva
Vatten eller cola: LOKA
Nagelbitare: Aldrig .. usch
Mobil eller Ipod: Mobil OCH mp3
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Chillfest? Javisst
Sommar eller vinter: Sommar, med skidåkning
Fredag eller lördag: Fredag
Kärlek eller vänskap: Beror helt på vem det är vi pratar om
Bio eller hemmakväll: Nattbio, lätt !


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jadu

tips på bra bloggar :)?

2007-10-07 @ 23:04:06
Postat av: A

lisaplace


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack