Tre bokstäver, en siffra

Följde med min lillasyster som smakråd till Farsta C, hon skulle ha en ny vinter jacka och ett par stövlar. Vi gick runt där ett tag och hittade både det ena och det andra.

Det som följde med oss hem var:
En rutig vinterjacka
Ett par svarta mockastövlar
Ett par skinnhandskar
Rosa stickade knästrumpor
Beige-brun bolero m. svarta diamant-knappar
Ett par "urtvättade" svarta jeans


Nu sitter jag och undrar vad som kommer på engelska-provet imorgon, Hej IG! Det är ändå fredag imorgon, och Linn & Philip sa att de skulle komma.. Hoppas morgondagen blir lika lyckad som dagen vart idag.


     

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: S.A.N.D.R.A

Nyfiken på vad du shoppat ! =]

Postat av: matilda

fin blogg:)

2007-10-11 @ 21:18:20
Länk till din blogg: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: alice

du verkar smart. vad hade du för poäng när du gick ut 9an?

2007-10-12 @ 23:04:38
Postat av: A

max

2007-10-14 @ 01:41:02
Postat av: Anonym

hur mkt poäng sa du?

2007-10-16 @ 21:31:58
Postat av: A

tyvärr inte max som någon "A" sa, jag hade inga topp betyg men inte heller helkassa betyg. de duger för mig eftersom jag nu pluggar på en linje jag ville och går i en klass jag verkligen gillar.

2007-10-16 @ 22:08:44
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack