Vad är så speciellt med att ha sex med en asiat?

Dagen har varit helt fucked up. På idrotten skulle vi göra ett vindskydd och en eldstad, det var jag Patte, Linn, Kadir och Abdi i en grupp - det var najs. Tills de började bitchslapa och kasta vatten på oss, och inte nog med det.. Kadir slängde en stock på mitt lår - usch för "de där" ..

Åkte hem med Philip, Alex, Niklas & Linn. Samtalsämnet var det "vanliga" - sex. Men idag skulle de tydligen diskuteras asiat-sex och vad som var speciellt med det.

/.../ L - Jag förstår verkligen inte vad det är som är så speciellt.
A - Inte jag heller, jag menar .. Vi är väl som alla andra?
N mumlar - Men det skulle vara mysig, trångt och mysigt liksom. Sådär så man bara, nej mysigt.
P - Hahaha, vad snackar du om N?
N - Ja men vadå, man måste ju testa någon gång.. Det verkar så.. härligt.
A - Du låter precis som Mr.X som ville ha mig som KK bara för att jag är den snyggaste asiaten han träffat.
P - Whoat?! Är han dum eller?
A - Jaa .. Lite /.../

När jag kom hem somnade jag, tills  jag insåg att jag måste plugga massa till proven och uppgifterna jag har imorn.. Så mamma och jag åkte och köpte lite frukt och Grape Tonic så jag skulle få energi till mitt pluggande.
Hoppas bara jag hinner klart..
Fick tyvärr hoppa över ridningen idag, skolan går väl ändå före? Nästan .. Om två dagar får vi höstlov, vilket ska vli grymt skönt. Ska träffa min RK då - det var så länge sen. Vi ska sörpla äckligt(?) kaffe.

image233
Jag och Linn, eller är det Linn och jag?

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Egoina

Det är du och linn ;)

Postat av: dds

calle som är mr x?

2007-10-25 @ 20:35:51
Postat av: A

Egoina, yes så är det (:

dds, nej det är inte calle som är mr.X

2007-10-25 @ 20:52:05
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se
Postat av: Callehimself

hahaha, nej jag är inte MR.X
men soim det gamla ordspårket jag nyss hittade på lyder:
"once you go asian, you´ll never go back"

2007-11-07 @ 22:58:38
Länk till din blogg: http://charliechaplin.blogg.se
Postat av: Jaris Burgovski

once you go black, you'll never go back är det ju. Och det var Nils Flyg

2007-11-11 @ 18:27:41

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack