Dagens .. enkla outfit

Hade en mycket märklig dröm, den är för komplicerad att förklara. Men den var iallafall läskig !

Men iallafall, är på ett otroligt kefft humör så allt är bara är åt helvete. Så har det varit mer eller mindre hela helgen - usch.
Planerna för idag är suddiga, skulle egentligen följt med Anna på amerikansk fotbollsmatch - men jag sov för länge.. ooups!
Kanske ska träffa Philip senare, om jag är på bättre humör ..  Men tills dess ska jag åka till Ica och köpa massa loka , de gör mig glad !

Dagens outfit blir enkel i brist på kläder

image196


image197

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Linn

armbandet var läckert!

Postat av: Dudy

vilket ljuvligt armband! :)

2007-09-03 @ 19:37:34
Länk till din blogg: http://dudy.webblogg.se
Postat av: rea

rakar du armarna?

2007-09-03 @ 22:39:51
Postat av: A

underlig fråga, men svaret är nej

2007-09-04 @ 06:45:27
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack