Friday on my mind

Dagen började jätte bra. Vaknade vid halv 8 och fick skjuts av mamma till tåget. Vi fick tillbaka Företags ekonomi provet idag, jag missade en G fråga så jag fick IG. Men kompleterar jag så kommer jag få minst VG. Pengar på ingång. Fick VG på min livräddning, trots att det inte gick så bra. Jag börjar komma ikapp med allt i skolan, så allt kommer nog gå bra med Nerja resan.
Vi åker den 9 april. Funderar på att stanna en vecka till tillsammans med mina vänner. Mina föräldrar skulle nog inte ha något emot en vecka i Spanien.

Slutar klockan 2 och ska då in till stan och träffa mr. X
Ser fram emot det =)


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: HAHAHA

Palla att du har börjat säga mr.X, prcis som blondinbella, skit töntigt

2008-02-22 @ 13:11:46
Postat av: A

jag skrev mr. X innan blondinbella =)
och jag älskar att vara töntig


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack