Relax, take it easy

Sitter med en hårinpackning i håret och fötterna i en balja med varmtvatten och någon olja som doftar vanilj. Försöker återhämta mig tills skolan börjar (onsdag), måste lämna in alla mina skor på omklackning. Blir tygskorna i några dagar framöver, inte så trevligt om man tänker på hur slaskigt det är ute. 
Längtar till helgen, då är nog allt normalt igen.

image264
Denna unge man är i Thailand i ungefär 16 dagar till, och det man inte vet lider man inte av.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

vad är det som ska bli normalt?

2008-01-07 @ 22:50:17
Postat av: Anonym

din nya kille?

2008-01-09 @ 00:02:19
Postat av: A

: nya? nej han är gammal..

Postat av: J

haha, ja men hej vad snygg jag är!

2008-01-13 @ 21:35:52
Länk till din blogg: http://monamourr.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack