Söndag

Har precis ätit med Madde inne i stan. Sitter nu med ansiktsmask och ska snart fixa mina naglar. Helgen har varit lugn, men ändå full av liv. Det är så skönt att ha människor man verkligen kan prata med och umgås med, utan att behöva dra upp allt jobbiga..
Jag hatar verkligen när folk tror att de känner mig bara för att de sett mig några gånger och hört saker om mig. Jag behöver inte nödvändigtvis vara den ni ser.

Här har ni onsdagens finaste födelsedagsbarn!

image279

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Faaaannyyy is the fucking best!

kom ihåg att du ska hem till mig på fredag!!!

Postat av: A

I will be there !

2008-01-28 @ 08:32:19
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se
Postat av: M

Nä, för du är fett mycket bättre än vad man ser

2008-01-28 @ 08:49:29
Länk till din blogg: http://invaliid.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack