Fortfarande utan dator

Hej alla glada, sitter nu och slänger in ett blogginlägg i all stress. Ska laga mat, städa, och jag vet inte vad. Körigt är det i alla fall. Skolveckan har en så länge varit skogås* najs. Men hur som helst, imorgon ska jag nog dra in till stan efter skolan, ska köpa någon ny klänning och ett par skor eller något. Är i stort behov av det just nu, okej vädret suger men livet kan fortfarande leka, visst?

Helgens planer:
Fredag -
Träffa Anna och Hansson
Lördag - Fest med Linn och Bålsta människorna
Söndag - Stora bakis dagen



 

*Intern grej mellan mig, Madde & Jill


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Fanny Strömberg

hahahah kommer ihåg när jag coh malin sov i skogås hahahah jag hade visst visat rumpen för killen som bodde där när jag sov :'D

Postat av: Media

Jag var inte där!

2008-05-19 @ 13:25:34
Postat av: A

vem är du media?

2008-05-19 @ 16:07:16
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se
Postat av: Media

tycker namnet säger vem jag är..

2008-05-22 @ 16:55:02
Postat av: A

Jag antar att du är Hansson

2008-05-22 @ 20:52:41
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack